I dont go looking for trouble

Trouble usually finds me.

Det är inte riktigt min grej att blogga med ful design. Jag stör mig sådär pinsamt mycket. Idag är det lön iallafall och jag är glad. Jag undrar om det kommer vara samma sak att flytta in i en ny lägenhet som det är att skaffa blogg? Känner mig rätt random just nu.

Vet ni vad jag är trött på? Folk som lägger upp recept på kladdkaka och liknande på sina bloggar. Det är ju inte alls svårt att motstå det bara sådär men nej, snälla: Lägg upp ett recept på "Bästa kladdkakan".

Just nu spelas Westlife på högsta volym, tror kvinnoveckan börjar smyga sig på mig. Känner för kärleksfulla låtar som ger mig tårdrypande känslor. Idag började jag gråta på bussen för att en elefantmamma i München förlorade sin lilla bebis som hette Lola och var född med ett hjärtfel. Sen fanns det en bild på elefantflocken som sa farväl till den döda ungen. Jag börjar fan gråta nu.
Känner att det är dags att ägna mig åt mer Westlife låtar och dyrka Jason Momoa.
PS: Saknar Ellia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0