New computer, fresh as hell betch!

ÄNTLIGEN!


En ny dator har äntligen funnits sin väg i min plånbok! Nu är det dags att börja blogga igen... FUCK YEAAAAAAAAH! Jag vaknade nyss, sitter på en madrass i min systers rum. Jag sov faktiskt här inne av den simpla anledningen att hon har en större tv än jag som jag kan ansluta min dator till och kolla på film. Igår såg jag Wrath of the titans. Måste säga att filmen var lite av en besvikelse..
 
Grejen med filmer som handlar om den grekiska mytologin är ju att det finns Gudar! Men i filmen så dog alla Gudar och jag tyckte det tog bort mycket av charmen med filmen. I slutet av filmen kom man fram till att allt övernaturligt var borta och att Gudarna inte behövdes längre.. Ni vet som när alverna åker ut på det stora haven eftersom det är människans tur på jorden i Sagan om ringen? MEN NEJ! I Fantasyfilmer vill man fan ha det där övernaturliga så att man kan tänka att ens problem inte är så viktiga längre. Jag menar.. Jorden har iallafall inte Kronos fängslad i de djupaste hålorna man kan tänka sig.
 
Nåja! Nu ska jag nog slänga i mig lite frukost..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0